torsdag 30 december 2010

Årets näst sista dag

Jo, då har man jobbat klart för i år. Det har varit ett omtumlande år på många sätt, både på gott och ont. (Här skrev jag först och berättade om det goda och det onda, men det räcker att jag vet det själv.)

Nu är det tre dagars ledigt. Jag har kollat menyer och recept och vi har kommit fram till bra mat för både nyårsafton och nyårsdagen.

Dagens roligaste facebookinlägg stod Annelie och Nichlas för.
Nichlas: Kan ju börja undra om hon man lever med är ökänd på vårdcenralen...
Jag: Vad har hon nu gjort?
Annelie: När han nämnde för den kvinnliga läkaren (som även jag terroriserat ett antal gånger) att han var sambo med MIG så förlängdes hans sjukskrivning med två veckor OMEDELBUMS!!!! Vad vill de säga med det???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar