tisdag 22 mars 2011

Smakar det så kostar det

Det är stora reseveckan.
Två dagar i Mölndal, en i Alingsås och en i Göteborg.
Och nästa vecka tre dagar på raken i Göteborg.
Hej och hå.
Idag har jag gått igenom med Brita och en konsult vad det egentligen är jag skall göra och hur det hänger ihop med en massa andra saker som görs. Jag tror att jag har förstått.

Ikväll har jag varit på en kväll om färganalys och stil. Det var inte riktigt den kväll jag hade tänkt ut, jag trodde att det skulle vara mer tid för egna råd och mindre allmänt, men det var väldigt trevligt. På slutet skulle hon sminka en. Jag höll mig framme och blev sminkad. Åh, vad fin jag blev! Efteråt köpte jag en del av det hon använde, för att kunna bli lika fin när jag gjorde det hemma. Och ... tja... det kostar att ligga på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar