söndag 22 april 2012

Söndag

Igår fyllde jag femtioett. En rolig dag fick jag, jajamensan, oväntad uppvaktning och MMS och fin middag och nyskalade räkor och hundra gratulationer på Facebook.
Jag är en lyckligt lottad person.

Idag var vi i kyrkan. Stefan var dunderförkyld och ville inte hålla på med nattvarden, det var ju klokt. Jag fick duka nattvardskärlen och jag och Sven-Arne delade tillsammans. Det var väldigt högtidligt.
Dessutom blev församlingen fairtrade-diplomerad idag. Det var också väldigt högtidligt.

Jag planterade en massa tomatfröer i vår. Sven-Arne tål inte tomatplantor så bra så jag vet inte var jag skall göra av dem när de blir större. Änsålänge är det väldigt små plantor. Jag har planterat om dem idag. Nu vet jag ju inte om alla småplantorna klarade omplanteringen. Men om de gjorde det så har vi femtio tomatplantor på gång. Jajamensan.

2 kommentarer:

  1. med andra ord måste du köpa fler krukor i år !!!??? / Sofia Malm

    SvaraRadera
  2. Dags att uppdatere tycker nog månge tråkigt att du inte hänger med

    SvaraRadera