lördag 10 april 2010

Släkt

Jakob har nyss fyllt år. Idag har vi varit i Ekedalen och firat honom. En trevlig eftermiddag med god mat. Jakob spelade dragspel för oss. Jag hade tänkt föreviga det med mobilen men jag spelar in så sällan så jag glömmer mellan gångerna hur man gör och jag hann inte riktigt med. Nåja. Det var trevligt ändå.

Medna vi var där fick jag SMS från Lena i Hjo.
"Vad gör du i kväll Vill du gå på konsert med mig i pingst?" skrev hon.
Det är väl ingen brådska med att svara tänkte jag. Pingst är ju först om en månad. Efter några timmar ringde hon.
"Vill du följa med till pingstkyrkan i kväll?" frågade hon.
Som det kan bli.

Sander är sjuk. Öronen och luftrören är inte bra. Jag hoppas att han blir bättre så att de kan åka hitåt nästa helg. Och OM Sander nu inte är frisk så hoppas jag att Hege inte åker hit för att vi vill att hon skall komma, utan att hon stannar hemma om de behöver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar