tisdag 20 november 2012

En vanlig tisdag

Tiden är rolig när man går fort...

Vi var i Stockholm helgen som gick. Dels hos vännerna Hans-Örjan och Charlotta och dels hos vännerna Cia och Svante. Båda besöken var väldigt roliga.
Jag som är från landet anser att Stockholm är ett ställe och bor man där så har man nära till allt. I själva verket har Cia en timme och tre kvart för att ta sig till jobbet varenda dag. Hujeda. Jag skall inte klaga över mina resor till Mölndal.

Genast när vi åkte hem började vi prata om att åka upp igen. Dels har vi grejor som skall hämtas på Värmdö så småningom och dels vill vi så gärna träffa dem igen, alla fyra.

Vi är rika, som har så många vänner.

Nu är det ny vecka igen. I kväll har vi sjungit. Advent står för dörren och då får man sjunga precis hur mycket man vill, det står i det finstilta. Och på fredag skall vi vara lediga igen, den här gången är vi begåvade med en resa till Lübeck med personalklubben. Det skall bli roligt.

Ibland skickar jag in noveller till tävlingar och nätsidor. Oftast hör jag inget mer än så. Idag har jag provat igen, kanske får jag napp den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar