onsdag 28 april 2010

Stackars mig

Dagens arbete utfördes i Uddevalla som omväxling. Jag trivs med arbetsgruppen i Fyrbodal så det var roligt att åka dit och träffa allihop. Jag körde Mercedes, av någon anledning fanns det en Mercedes bland leasingbilarna. Det var nyttigt att köra den för jag insåg att en vanlig Renault är betydligt bekvämare.

Jag lyckades få en tid hos en privat tandäkare när jag ändå skulle hit. Det var en väldigt bra tandläkarmottagning, hade det inte varit så långt till Uddevalla hade jag börjat gå där. Ett rätt gott betyg för en tandläkare som drog ut en tand som jag inte hade besvär med förrän för ett par dagar sen! När jag skulle åka hem fick jag vänta en extra stund för jag kunde inte stänga min bedövade mun tillräckligt för att blåsa i alkomätaren. Stackars mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar