onsdag 27 oktober 2010

Barn och barnbarn

Vi skulle sjunga i Tidaholm idag. Vi kom en timme för tidigt till sångövningen och därför hann vi åka och gossa med Melker en stund innan vi skulle sjunga. Jag skulle vilja umgås med Melker varje dag. Jag skulle vilja umgås med Sander lika ofta, när jag tänker efter.

Anna-Sarah har lite hemlängtan och ser fram emot att resa hem till Sverige nu i november. Idag skrev jag till henne.
Jag vill att du skall komma hit och bre ut dig i soffan med läskflaskor och pojkband och tvätt överallt och disk i köket och inte plocka undan efter dig och använda parfym... som jag inte tål och röka fast jag inte tycker om det och vara sur och bara resa dig och gå när du har ätit och lägga beslag på WC och glömma tacka för maten och tigga pengar och bråka med Sven-Arne och kalla mig pensionär och titta på dåliga såpor och föra väsen när jag vill att det skall vara tyst ... och... och...
... vara alldeles...
... alldeles...
... underbar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar