onsdag 23 mars 2011

Alingsås

Jag har stulit - men inte för egen vinning.
Vi var på Alingsås lasarett på möte och vi behövde en Västra Götalandskarta. Jag visste att det fanns en i en annan lokal, där vi hade varit tidigare, så jag gick helt enkelt dit med en min som att jag hörde hemma där och så hämtade jag kartan. Det fanns inte någon tid för förhandlingar mitt i mötet. Till mitt försvar skall sägas att kartan var över efter ett helt annat projekt som är avslutat och klart.

I övrigt är det en kväll hemma för många resedagar i följd sliter förfärligt. Jag har pratat med Brita och skippar fredagen i Göteborg, för jag har för mycket att göra på hemmaplan. Och i kväll har jag pratat länge med Fredrik i telefon. Jag har dessutom fått ett sms ifrån honom. Det kändes riktigt stort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar