torsdag 24 mars 2011

Toktråkigt

Mötet i Mölndal var klart såpass att jag hann med tretåget hemåt, men det hjälpte inte. Jag skulle på kyrkonämnden ikväll men jag orkade helt enkelt inte. Jag var bara SÅ trött, jag hoppas att de hann få in en ersättare på ganska kort varsel.
Systerdottern Julia kom i kvällningen, i pausen mellan två tåg. Det var väldigt mysigt att sitta i köket och fika med henne. Hon är en rar tös.

Jag lyssnar på den perfekta talboken när jag skall sova. Berättelsen är toktråkig och Reine Bynolfsson är uppläsare och han har dessutom toktråkig röst. Jag har satt mp3spelaren på repeat, så samma femminutersavsnitt går om tills jag trycker fram nästa. Jag somnar på fem minuter när jag lyssnar på den och när jag vaknar på småtimmarna så tuggar han på, Reine, om samma sak. Det är en perfekt bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar