måndag 15 februari 2010

Måndagkväll

Jag bode göra om vänsterspalten i dagboken, nu när jag inte lägger upp det som en ny fil per månad.
Men orka. Jag jobbade till sju idag. Jag måste lära mig att det tar tid att arbeta, så att jag inte tänker "bara en halvtimme till" utan låter det ta tid. Det känns enklare att arbeta över när jag är i Göteborg för då har jag ingen som väntar på mig.

Jag gjorde ett facebookstest ikväll för att få veta vilken figur i Mumindalen jag var. Sven-Arne gjorde samma test. Han var Snokfröken. Själv var jag Mårran. :-(

Jag har lagt in några Irlandsbilder i ett tidigare inlägg nu.

3 kommentarer:

  1. Jag har månadsbrytningrullande blogg. Dubbel bokföring, typ

    SvaraRadera
  2. Vill säga att jag har månadsbrytningar och en rullande blogg. Alltså dubbel bokföring. Blev det rätt nu?

    SvaraRadera
  3. Jo, du har ju alltid varit min bloggförebild. Jag kanske får göra som du nu också. För tänk om den här sidan plötsligt la av, då är allt borta.

    SvaraRadera