söndag 9 januari 2011

Söndagkväll

Jotack, det gick bra i kyrkan, men jag var TRÖTT efteråt. Jag somnade en stund på eftermiddagen and guess what - pappa och båda döttrarna ringde inom loppet av fem minuter. Hur visste de att jag sov?

Jag har skjutsat Millan till Mariestad ikväll. Han pratar så vacker engelska så det är som att lyssna på Dennis Gotobed som hade de engelska utbildningsprogrammen när jag gick i mellanstadiet... eller var det Drinkwater han hette? Medan jag skjutsade Millan fortsatte Sven-Arne fixa med småjusteringar i köket. Åh, vilket fint kök vi har! Varje dag blir det lite bättre. Det är några saker som vi inte är nöjda med. Vi borde ha vänt en skåpslucka åt andra hållet, men det förstod vi inte förrän vi började använda köket på allvar.

Och nu är det söndagskväll. I morgon är det måndag och en ny vecka tar sin början. Jag trodde att jag skulle till Mölndal men såg att vi skulle ha videosammanträde i stället, för att vi skulle slippa resorna. Nackdelen är att videokonferensrummen som är bokade är i Vänersborg och i Mölndal... men jag fick vara med per telefon i stället, det sparar jag sex timmars resa på. Det räcker med en dag i Alingsås och en i Vänersborg i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar