torsdag 21 juli 2011

Sista arbetsdagen

Jag levererade en dator till en sjukskriven kollega idag. Det var lite krångligt att få igång den - men det gick. Det är svårt när det är en utbytesdator och laddaren inte stämmer med datorn och han har glömt sitt lösenord och webmailen har gått ut i datum och ingen vet var modemet är.
Men det gick.

Jag skulle en sväng till Mariestad efteråt och då åkte jag över Källby. Dafgårds har fabriksförsäljning och den har jag inte varit på förut. Lite skinkspill, några panpizzabitar och bröd blev det. Jag tittade på en väldigt billig kartong med pannkakor fyllda med drottningsylt, men tänk om de inte var goda? Vad skall man då göra med en hel kartong?

Nu är det torsdagkväll. I morgon skall jag vara ledig för att fixa till här hemma. Nu börjar ÄNTLIGEN semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar