måndag 11 juli 2011

Stiltje

Jag har svårt för att bli färdig till att uppdatera både här och på facebook.
Vissa saker skulle passa bättre att skriva här, facebook blir ju ganska korta meddelanden, men det blir inte riktigt av att skriva på båda ställena. Dock är hemsidan (och bloggen) inte riktigt avsomnad, bara vilande.

Dessutom har Surftown, som administrerar sidan, sitt kontor i Köpenhamn och de blev svårt översvämmade för ett tag sen. Allt stod under vatten och inget fungerade. Mailen fungerar inte som den skall, inte hemsidesverktyget och inte uppdateringarna. Det är visserligen inte en heltäckande förklaring till att jag inte skriver oftare här, men jag kommer inte på någon bättre.

Bättring utlovas inte.
Fast jag tycker det är synd, för det är en bra dokumentation av det som händer.

2 kommentarer:

  1. Äntligen. Jag trodde ett tag att ni lagt ner hemsidan och sånt får man inte göra olovandes. Kan du nu bara få maken att börja fotografer också så blir det riktigt bra...

    Hilsen Jan L

    SvaraRadera
  2. Skall tala förstånd med honom om det går.

    SvaraRadera