onsdag 14 september 2011

Värkande mössa

Jag var i Göteborg på förmiddagen.
Vid elva var jag färdig.
Jag tänkte sitta kvar på en distansarbetsplats och arbeta under eftermiddagen men jag kände mig trött, trött, trtt och tog nästa tåg mot Skövde. Jag hade helst åkt hem och lagt mig för jag hade headache from hell, men så var det månadsrapporten som inte tänkte göra sig själv. Alltså for jag till jobbet i stället. Kom inte och säg att jag inte tar jobbet på allvar.

Jag pratade med Anna-Sarah medan jag gick mot tåget. Det var ett dystert samtal och jag var för trött och slut och hade för ont i huvudet för att kunna peppa som jag hade velat.
"Det syns på dem som dricker mjölk" sa de i reklamen ett tag.
På tåget fick jag sitta helt ensam. Jag såg väl ut som om jag hade druckit citron.

I kväll skulle vi till Jörgen på POSK-möte. Jag följde inte med för huvudvärken vill inte släppa.
Jag hoppas att det är över i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar