lördag 13 mars 2010

Fredag

Jag anmälde att jag ville ha ett enkelt insticksprogram i november men när teknikern skulle installera det var det upptaget på min telefon. Ursäkta, men jag har lagt på nu, skrev jag i ett mail efter tre månader.
Men så gick någonting fel och de ominstallerade allt i min dator igår.
Tommy ringde på morgonen idag och sa att det var lite kvar. Så började han fjärrstyra min dator men blev tvungen att gå på mötet.
Poff, sa det, och så var han försvunnen.
Jag fick vänta i en evighet innan han var tillbaka och det tog nästan hela förmiddagen innan datorn var klar. Jag hann inte med allt jag hade velat idag, men jag hann göra en del annat och det var inte så dumt det heller.

Final i På Spåret ikväll, en ofantligt rafflande final. Och rolig.
Och efter det Skavlan med Andrea Bocelli som gäst.
Fredagskvällar är underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar