torsdag 19 januari 2012

Hur trött kan man bli?

Jag är så förfärligt trött. Jag höll på att somna på kontoret och nu på tåget får jag anstränga mig för att inte somna igen. Kanske är det tröttheten som gjort att jag har varit så vimsig på sistone. Eller så är det tvärt om, att jag har fått lägga en massa kraft på att åteställa min vimsighet, så att jag har blivit trött av det. Sånt kan man inte veta.

Idag har jag varit i Mölndal. En alltigenom bra dag, då vi har arbetat med kostfrågor och tjänstespecifikationer och resultatet kändes både bra och rimligt. Så skulle man ha det jämt på jobbet!

Nu är jag på väg hem. Eller till kyrkan, rättare sagt, för i kväll skall vi planera våres gudstjänster. Och i morgon åker vi till Stockholm och stannar där över helgen. Jag har på känn att vi har en rolig och väldigt annorlunda helg framför oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar