fredag 13 januari 2012

Jobb

Jodåsåatteeee... Idag glömde jag bara telefonen hemma. Man tar sig.

Jag har ringt till bokacentralen flera gånger idag. Först ringde jag om tio tågbiljetter som jag har bett om och då hittade hon inte beställningen.
Så ville jag boka en bil till nästa vecka, för jag skall till Borås på måndag och Lidköping på tisdag. Måndag morgon till tisdag eftermiddag, sa jag. Den skall bekostas på ett annat konto än det nya, för det är projektet som skall betala det.
- Och vilket ansvar skall det gå på då? frågade hon.
Jag fick kolla upp det och återkomma för att vi skulle komma överens om konteringen. Det tog en liten stund innan jag kunde ringa henne.
Men så kom jag på att jag kanske behöver bilen på onsdag också så jag fick ringa en gång till och förlänga bokningen.
Och sen pratade jag med Brita om att jag kanske borde åka till Mölndal på måndag och inte till Borås.

Skall jag ringa en gång till och avboka måndagsbilen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar