tisdag 17 januari 2012

Jag blir så arg på mig själv

Nu är jag så arg på mig själv så jag borde skicka mig i säng utan kvällsmat när jag är så tanklös som jag är.

Jag jobbade i Lidköping idag. Vid halv sex åkte jag därifrån och vi kom överens om att ses nere på stan lagom till kyrkokören. Varmt och skönt i bilen var det. Och där var avtagsvägen in till Skara och jag fortsatte vägen fram och väntade på avtagsvägen mot Skövde och jag körde och körde... Och efter nära nog en mil kom jag ihåg att det inte var E20 jag åkte utan vägen mot Falköping.

Jajamensan.
Och så tillbaka till Skara för att svänga åt rätt håll.
Jag borde skicka mig i säng utan kvällsmat. Trots det gick jag till Pressbyrån och köpte en varmkorv när jag kom fram.
Men jag hade inte förtjänat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar