torsdag 3 december 2009

Från det ena till det andra

Morgonens tandläkarbesök gick bra. Det hade gått betydligt sämre om jag hade vetat i förväg hur stor sprickan i tanden var, så det var väl lika bra att jag inte hade förstått.

Så iväg till Alingsås och chefsdagen. Eftermiddagen ägnades åt jämställdhetsarbete. Ett av momenten var att vi skulle göra en pantomim för den som satt bredvid, och visualisera vår barndoms drömjobb.

Har jag berättat att jag ville tömma slambrunnar?

I kväll har vi haft sångövning inför folkmusikmässan på söndag kväll. Det kommer att bli riktigt bra. I fjol hade halva kören och nästan alla musikerna vinterkräksjuka, men vi lyckades ändå genomföra mässan med ganska gott resultat. I år kommer det att bli kalasfint.

Nu väntar jag med spänning och glädje på morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar