tisdag 1 december 2009

Shopping

Jag var i Göteborg idag.
På vägen hem gick jag inom Nordstan för att klacka om mina stövlar och när jag ändå var där så kikade jag in i en klädaffär. Jag hittade en klänning som var alldeles på tok för dyr. Jag gick runt och tittade på andra kläder i affären, men den liksom ropade på mig.
Ja, vad gör man?
Jag försökte låta bli men till slut var jag TVUNGEN att köpa den.

Sven-Arne verkar inte riktigt lika övertygad om nödvändigheten men jag skall slipa lite på mina argument så går det nog bra. Jag har inte så högt klädkonto annars, det jag inte hittar i Personalbutiken brukar jag stjäla ur barnens garderober. Fråga Hilda vad som hände med hennes svarta top!

2 kommentarer:

  1. tjena Karin
    S-A borde vara glad att han har en fru som tycker att hon är fin i sin nya klänning. Man skall unna sig det man förtjänar. Kristina har hela garderoben full.

    Kram på dej (ge snålgubben en kram)
    Grisen

    SvaraRadera
  2. Min är inte precis full av klänningar, trots att min brudklänning och Anna-Sarahs balklänning från studenten hänger där och tar plats. I januari skall jag ha den, när jag skall på samma bröllop som ni. Jag skall dessutom ha den vid alla andra tillfällen då jag skall vara fin och det inte är väder för sommarklänning.

    SvaraRadera