tisdag 15 december 2009

Trött

Jag är trött på mig själv. Jag är virrigare än någonsin och går ett steg framåt och två bakåt och det tar kraft att rätta till det jag har gjort för att jag är disträ. Jag skrattar åt mina misstag för det är rätt komiskt att hamna i Ytterby eller Jönköping när man skall åka mellan Göteborg och Skövde. Men ändå. Det tar tid att komma till rätt destination och öppna upp dosan på banken som jag har glömt koden till och att fråga om vägen och att gå tillbaka eller köra om jobbet och hämta inneskorna när jag skall vara gudstjänstvärd. Det vore rätt skönt att slippa släpa runt på mig själv hela tiden.

Dessutom är jag ständigt hungrig när jag är trött. Det blir jag inte piggare av. Bara tjockare.

3 kommentarer:

  1. Hallo Karin

    Ta nu en dag och var hemma från arbetet dom klarar sig, ta en långpromenad pa cirka 1-2 mil cirka 3 timmar ta med fika och lämna telefonen och gpsen hemma bara gå och njut andas och känn naturens lugna i din kropp. Jag tror du behöver det Tänker du nu att du hinner det så behöver du det verkligen,

    Kram Peter

    SvaraRadera
  2. Jag menar att om du tänker att du inte hinner så behöver du dt

    SvaraRadera
  3. För i jösse namn flicka! Så här får du inte hålla på. Dra ner på jobbet - du är inte så oumbärlig som du tror - eller som andra på ditt jobb tror!
    Jag vet - har ju jobbat åt skogen för mycket under många år - och det straffar sig. Har fortfarande inte tagit mig ur Luthers grepp....
    Kram från mig och hoppas du får en luuuuugn helg :-)

    SvaraRadera