onsdag 1 september 2010

De e mycke nu

Det här är en fasansfullt hektisk period för mig. Hela september är fullproppad med möten. Jag har sökt ledigt nästa fredag för att vi skall kunna åka till Norge, i övrigt har jag inte ett andningshål någonstans. Det får inte hända något, en förkylning eller en trasslande skrivare eller fler inställda tåg för då spricker schemat.


Jag fick tillbaka datorn idag. Den är fixad och installerad och i ordning. Det gick visserligen inte att logga in på den men den var lagad... Jag satt i en timme med IT i telefonen medan de försökte fixa den. Ett tag hade jag en IT-kille i mobilen och en IT-tjej i den vanliga telefonen. Men vad hjälpte det? Det gick inte att få ordning på den i alla fall.

Jag behöver inte den sortens haverier just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar