tisdag 7 september 2010

Jobb

Jag har flyttat idag och mitt kontor r numera på det som tidigare var ambulansstation.
Det är en konstig byggnad. Jag vet inte vad det var för verksamhet i huset innan det blev ambulansstation, men vi har en bardisk på ovanvåningen. Och en innebandyplan. (Innebandyskador lär ha varit den vanligaste arbetsskadan bland ambulanspersonal... det lär inte bli min. Jag är lika dålig på innebandy som på all annan sport. Utom boule, men det kan man ju inte ägna sig åt förrän man blir pensionär.)

Var var jag? Jo, på jobbet. Jag har fått ett större kontor än tidigare och det kommer att bli riktigt bra. Fast nu kommer jag inte att vara där mer den här veckan. I morgon skall jag till Göteborg, på torsdag till Vänersborg och på fredag åker vi till Hege och Sander i Hamar. Jag får fortsätta installera mig på mitt kontor nästa vecka.

1 kommentar: