måndag 30 november 2009

Borta och hemma

Nu har jag beställt biljetter. Första veckan i februari åker vi till Anna-Sarah på Irland. Hon fyller tjugo den veckan, min lilla bäbis, och det var ett skäl så gott som något att resa till Cork.
Jag undrar över titlarna som Ryanair använder. Man väljer mellan "Mr" "Mrs" "Miss" och "Doctor".
Doktor?
Varför då?
Jag är kundansvarig, varför har inte jag en egen rad?

Och så har jag gjort fudge med blandade nötter och torkade frukter och det blev så gott så man kan bli medvetslös. För stunden står den i kylen men i morgon när jag har skurit den i bitar får jag nog gömma den så att varken jag eller Sven-Arne hittar det.

5 kommentarer:

  1. Jag hittar, var så säker :)

    SvaraRadera
  2. Och skulle du/ni inte hitta så hör av er, jag kan ge bra tips på var de ligger mot en viss del av de ni hittar (man = ju grym på att hitta gosaker)

    Nöff nöff

    SvaraRadera
  3. Flyger ni från oss? ;) // Patrik / GSE

    SvaraRadera
  4. Självklart, Patrik Lastare! Finns du där så åker vi därifrån! Jobbar du den första eller sjätte februari så kanske vi ses?

    SvaraRadera
  5. Har inte fått schemat för den perioden än, men ni hittar mig i säkerhetskontrollen nu med :)

    Men i alla fall säg till om ni behöver hjälp med något :)

    // P

    SvaraRadera