söndag 17 januari 2010

Bröllop

Jakob och Mia gifte sig i går. Det var så rörande och vackert som det bara kan vara på bröllop. Mia var söt som en sockertopp och Jakob var så snygg som bara han kan vara.


Talen var fina och maten var god och prästen talade vackert och väldigt personligt. Jag satt bredvid prästen på middagen. Det var lite lyxigt för han är en underbar människa, tack snälla Jakob och Mia för att ni placerade mig där ni gjorde!




Brudvals, förstås! De hade tränat och tränat för att det skulle vara vackert och graciöst.



I veckan kom de på att det inte gick att dansa fullt så avancerat eftersom det var släp på klänningen...




Tårtorna hade vi gjort. Receptet finns här.



- Undrar om jag kan bugga med mina nya sandaler.
- Klart du kan!
- Bra, jag har inte kunnat det tidigare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar