måndag 27 december 2010

Måndag

Vanlig arbetsdag. Inte så många olästa mail och inte så många telefonsamtal. Det är nog många som är lediga de här dagarna. Jag hade minsann fått paket medan jag var iväg, en ny mobiltelefon låg och väntade på mig. Det var i sista sekunden, för synkningstjänsten slutar gälla i min gamla telefon vid årsskiftet. Jag hoppas att jag får tjänsten att funka i den nya innan dess...

Ann-Ewa har firat jul i England. Idag kom hon hem igen och ville bli hämtad på stationen i kvällningen. Sven-Arne har supporten den här veckan. Vid fyra började vi stänga ner för att gå hem... och just då fick Sven-Arne ett telefonsamtal till. Jag hämtade Ann-Ewa och skjutsade henne till Mariestad och hämtade upp Sven-Arne på tillbakavägen.

En fråga på förekommen anledning:
Varför sänder de Love Actually en måndagskväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar