onsdag 12 maj 2010

Oslo

Jag tog eftermiddagsbussen till Oslo och så lokalbussen upp till Hege och Sander. Hans mormor och morfar var hær nær jag kom, de hade varit i Strømstad och provianterat. Jag hade køpt majskrokar till Sander, efter ett tips på jobbet. De hade aldrig sett sådana hær. Sander grimaserar nær han æter dem men de førsvinner ændå så de ær nog OK.  Han ær rosslig, den lille, men idag ær han i riktigt god form. Jag ær så glad att jag ær hær.

Den här tog jag från Heges balkong.
En skylt om förbjuden tomgångskörning behöver man inte ta hänsyn till, verkar det som.

Min telefon ær dum. Annars hade jag lagt upp en film med Sander. Jag skall se om jag kan lyckas få øver den i morgon. Och datorn trivs int emed svenska bokstæver. Livet ær komplicerat. Fast bara lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar